gaziantep evden eve

gaziantep evden eve 

Facianın başladığı gaziantep evden eve  andan itibaren yaklaşık 8.5 saat içeride kaldığını ve sürünerek dışarı çıkmayı başardıklarını söyleyen Dudu, Enerji kaybetmemek ve çok oksijen harcamamak için dört kişi yavaş hareket ediyorduk. Daha sonra makinelerin çalışmasını  gaziantep evden eve taşımacılık sağlayan havalandırma borularını gördük. Onlardan delik açarak hava aldık. Sonra da temiz hava gelmeye başladı. Ardından kurtarma ekipleri bana ulaştı. Beni sırtlarında yarı baygın vaziyette dışarı çıkarttılar, hastaneye götürüldüm. Benim evden eve olduğum gruptan sadece 4 kişi birlikt  taşımacılık  e çıktık. Geride kalan arkadaşlarımın ne olduğunu bilmiyorum. Başka bir iş bulursam madene dönmem. Ama iş yok. Geri dönmek zorundayım. Yaşadığım o anları hayatım boyunca unutamam diye konuştu.

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın